Ik heb een klacht. Wat nu?
Uiteraard streven wij ernaar elk product naar volle tevredenheid uit te leveren, heeft u
toch een klacht verzoeken wij u het volgende te doen:
Graag ontvangen wij per email een duidelijke omschrijving van de klacht, voorzien van een foto
van deze. Vermeld uw naam en ordernummer, alsook het telefoonnummer waarop u overdag te
bereiken bent. na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Ingediende klachten worden binnen 4 werkdagen beantwoord, mocht het meer tijd nodig hebben, dan
zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop TrustMark waar Mijnhoutenlamellen.be bij is aangesloten. Mocht de
bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de
mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
De klacht kunt u mailen naar
info@ekstravert.be.