Kunnen wij u helpen?

Neem contact op met één van onze specialisten.

Tel. 078 70 90 21
Of gebruik onze online chat

Retourbeleid

HULP BIJ HET KIEZEN VOOR U BESTELD

Bij Ekstravert en mijnhoutenlameleln willen we u graag helpen om vol vertrouwen uw vouwgordijn te kiezen. Daarom bieden we een breed assortiment kleurstalen aan, zodat u onze materialen goed kunt bekijken voordat u bestelt. Twijfelt u tussen verschillende tinten binnen dezelfde reeks? Dan sturen wij u gratis een kleurstaal:

  • Met alle kleurvariaties van de reeks
  • Kosteloos
  • Binnen 72 uur op uw adres
  • Overal in België

Hiermee kunt u de kwaliteit van onze materialen beoordelen en uw keuze met een gerust hart maken. Heeft u toch extra advies nodig? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te begeleiden in uw keuze. Elke aanvraag wordt individueel behandeld door ons team, gevestigd in onze eigen kantoren.

IN GEVAL VAN MAATWERKPRODUCTEN:

Conform de geldende wetgeving is het voor een klant niet mogelijk om zich te herroepen na het plaatsen van een bestelling voor maatwerkproducten die specifiek zijn vervaardigd volgens persoonlijke wensen en afmetingen. Bij fouten in de keuze (product, kleur, afmetingen, opties, etc.) kunnen op maat gemaakte producten niet opnieuw worden aangeboden op de markt. Daarom kunnen wij deze artikelen niet terugnemen of omruilen. Mocht u echter kort na uw bestelling een fout ontdekken, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als de productie nog niet gestart is, kunnen we de bestelling annuleren en ontvangt u zo snel mogelijk een terugbetaling.

IN GEVAL VAN EEN FOUT AAN ONZE KANT:

Mocht u per ongeluk een product ontvangen dat niet aan onze kwaliteitsnormen voldoet of niet overeenkomt met de specificaties die u hebt goedgekeurd in uw bestelling (kleur, afmetingen, opties, hoeveelheden), neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat u snel de meest geschikte oplossing krijgt. Bij een fout van onze kant zal onze klantenservice u de procedure uitleggen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zo kunnen we u vragen om een foto van het product te sturen om het probleem vast te stellen, of het pakket (met een gratis retourlabel) naar ons terug te sturen voor een analyse in onze werkplaats. Indien de fout wordt bevestigd, starten we een nieuwe productie of repareren we het product, indien mogelijk. Vervolgens verzenden we het kosteloos opnieuw naar u, zo snel mogelijk!
Heeft u nog andere vragen? Onze klantenservice staat klaar om u verder te helpen! U kunt ons bereiken per e-mail op [email protected]